hippo Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 någon som har erfarenhet av att ha dom i ett revkarhttp://www.seattleyates.com/Crinoid%20bicolor.jpg Citera
Laggeman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag sökte för inte så länge sedan och jag fick uppfattningen att det inte var så väldigt enkelt. Synd egentligen, då det är en vacker tingest. Citera
Capote Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Måste ha plankton( helst levande phyto) annars dör de sakta bort. Citera
wrang Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Är det en sådanhär sjöstjärna som har vajande plymer. Grymt fina men är lite svåra vad jag förstått. Skall visst vara lätta att tappa sina plymer när de kommer hit och har svårt att repa sig efter denna förlust Citera
Capote Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Kallas ofta Feather star är tyvärr också nattaktiv. Man ser massor när man dyker på natten i Röda havet t.ex. Citera
MattiasN Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 är inte svår lite underkant, nästan omöjlig har jag uppfattat dem som.... Men väldigt vackra! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.