Dimorb Postat 24 april 2018 Dela Postat 24 april 2018 Köpte en billig hållare till proberna och den har startat å rosta så tog den ut. Har istället bara fäst proberna i vattenlinje i sumpen med hjälp av nedfallsrör och stripes.. fungerar det tror ni eller har ni andra smarta lösningar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 11 maj 2018 Dela Postat 11 maj 2018 (ändrat) Ghl har ju probehållare. Finns att köpa genom svenska försäljare på nätet om du inte vill handla direkt från ghl. Mvh Kim Ändrat 11 maj 2018 av Kimozabe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 11 maj 2018 Dela Postat 11 maj 2018 (ändrat) Jag gjorde en egen av en bit akryl med hjälp av grilltändaren (varmluftpistol) och lite superlim. Inte vackrast men ack så funktionell Kommer bild om en stund, svarar för att påminna mig själv. Ändrat 11 maj 2018 av danne031 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 11 maj 2018 Dela Postat 11 maj 2018 Kom ihåg att åtminstone saltmätare kräver ett högt flöde runt. MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jarecki68 Postat 11 maj 2018 Dela Postat 11 maj 2018 Hos mig kommer jag placera de så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 12 maj 2018 Dela Postat 12 maj 2018 @Dimorb Bara för att klargöra. Jag tror inte att din lösning var fel, bara produkten Tror att tillverka som GHL, Neptunes med flera har testat sina magneter (och blir testade av alla användare) så att dom fungerar i saltvatten. Sen kan det ju alltid gå fel i produktion och så kanske det har varit med din. Men vill du undvika magneter så är ju typ en sån som Danne har vägen att gå tror jag. Mvh Kim 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.