skogsmullevictor Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Hej!Jag har sett att zoogiganten, som ligger utanför Lomma i skåne, anordnar saltvattenskurser.Jag undrar om det finns någon här som har deltagit i kursen och om han/hon kan rekomendera den?!Alla kommentarer om denna kursen är välkommna Mvh Victor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Jag har varit på den en gång och kan rekommendera den till alla. Man lär sig inte allt men en del som kan vara bra att veta. Man kan även ta upp tankar man har och höra vad andra tycker om saker och ting. Sedan får man ju rabatt också om man bestämmer sig att köpa något. Man kan komma dit som helt grön eller bara för att lyssna på andra och få tips och idéer.Kort sagt; rekommenderas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robbygg Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Jag har varit på denna kursen innan och kan säga att har man läst på mycket innan så lär man sig inget nytt. Men är man helt nybörjare; alltså man har aldrig läst om saltvatten innan ens då kan den vara en bra kurs då den är väldigt basic. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
AlienOne Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Jag ska dit den 23:e jag tror det var då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
skogsmullevictor Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 tack för svaren!Man borde kanske göra ett besök nu den 23 som alienone sade. =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Jag var där för drygt ett år sedan och håller med Robbygg.Tycker uttrycket "saltvattenskurs" är att ta i. De tar inte upp olika tillvägagångssätt, olika kar och problem utan det är mer en information vad de säljer och varför man behöver det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Låter som ett jättebra initiativ av butiken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
skogsmullevictor Postat 15 februari 2006 Författare Dela Postat 15 februari 2006 ja jag tycker med det är ett bra initiativ, så man kanske skulle ge den en chans och åka ner där.Man kan ju alltid fråga de andra som kommer om man tycker att butiken bara gör reklam för de som det som de säljer / Victor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 nja vill inte minnas att det var så mycket reklam för deras grejor men det kostar hundra kronor och det får du handla för senare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest lysröret Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 ska dit på lördag. när är kursen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 http://www.zoogiganten.se/kurser.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
skogsmullevictor Postat 16 februari 2006 Författare Dela Postat 16 februari 2006 ja jag läste det om att man får handla för hundralappen sedan.Men vet någon hur ofta de anordnar denna kursen? Denna kommande kan bli svår för mig att gå på...Mvh Victor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 ja jag läste det om att man får handla för hundralappen sedan.Men vet någon hur ofta de anordnar denna kursen? Denna kommande kan bli svår för mig att gå på...Mvh VictorLättaste är nog att kontakta dem som anordnar kursen direkt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
moOs3 Postat 16 februari 2006 Dela Postat 16 februari 2006 Tror de burkar köra med 2 månaders mellanrum. Jag ska ditt den 23. Kan ju alltid snappa upp någonting. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 17 februari 2006 Dela Postat 17 februari 2006 Nja... jag menar inte att de höll på med reklam. Vad jag syftade på var att de körde enbart en linje och talade om vad för utrustning som behövdes samt vad de då hade. De pratade inte speciellt mycket om olika arter, problem eller typ sjukdomar. Alltså en linje ren basic.Jag minns att någon frågade om fragga och killen från giganten hade ingen aning om vad fragg var för något.Kan inte minnas att de tog betalt när jag var där för ett årsedan... fast det spelar ju ingen större roll. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
skogsmullevictor Postat 17 februari 2006 Författare Dela Postat 17 februari 2006 ok, jag förstår Linnex! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.