Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

tjena va nere o lyfte på en va mina fraggar som hade vält då det kom fram något vitt men 2 ögon som såg utsom en rocka den var cirak 2x3 cm undra nu va detta är någon som vet ?? M.V.H Jonathan

Postat

nepp tyvär den har varit framme 2 gånger i ungefär 2 sekunder men får jag ett läge kmr et en bild...vet att den finns me i min lille brors "bästa" film "Hitta Nemo"haha för han han också se den och sa att det var en sånn..vetej va denna heter nu...men ska föörsöka ta reda på det...M.V.H Jonathan

Postat

dolksvans? finns de som akvariedjur?

De blir ju grymt stora. Fast de görs medicin av deras blå blod, så du kan kanske tjäna en hacka där (för er som inte vet hur en dolksvans ser ut bifogar jag två bilder). Det närmaste urtidsdjur man kan komma...

post-1011-14468912502344_thumb.jpg

post-1011-14468912502507_thumb.jpg

Postat

Även kallade Horseshoe crabs eller king crab.

"Räliga" djur det dära, har sett någonstans där man kan beställa sådana över internet! Ska se om jag hittar länken...

Postat

Dolksvans finns ibland att köpa i butik. Vet att dom fanns i en butik i stockholm för ett halvår sedan eller nåt liknande. Kommer inte ihåg vem de var som köpte en men de lades ut bilder här på guiden.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...