akutmottagning Postat 15 september 2018 Postat 15 september 2018 Mitt akvarium har gått i backen vid flytt så behöver en offert från en glasmästare till försäkringsbolaget. vet nån någon som kan vara snabb med detta som sagt vilka som är billiga/dyra spelar ingen roll. va ett kar från majornas och har inte kvar original kvittot . karet va 140x70x70 opti svart avrinning 2x32 1x40 hål tacksam för svar är du själv glasmästare skicka offerten till s.arconge@gmail.com Citera
mcjagg Postat 15 september 2018 Postat 15 september 2018 16 minuter sedan, akutmottagning sa: Mitt akvarium har gått i backen vid flytt så behöver en offert från en glasmästare till försäkringsbolaget. vet nån någon som kan vara snabb med detta som sagt vilka som är billiga/dyra spelar ingen roll. va ett kar från majornas och har inte kvar original kvittot . karet va 140x70x70 opti svart avrinning 2x32 1x40 hål tacksam för svar är du själv glasmästare skicka offerten till s.arconge@gmail.com Hej varför vänder ni er inte till Majornas och ber om en offert då de gjort karet? mvh Frank Citera
akutmottagning Postat 16 september 2018 Författare Postat 16 september 2018 Då dom inte gör akvarium längre? Eller finns kvar Citera
Slanten Postat 16 september 2018 Postat 16 september 2018 Jagefeldt i Lysekil tillverkar akvarium med aluminiumram, men en offert kande nog bistå med. http://jagefeldtsglas.se/ms/ms/jagefeldts-glasmasteri-hb-akvarium-lysekil-453-31/ms-90000333-p-3/in Citera
stigigemla Postat 16 september 2018 Postat 16 september 2018 Jag skulle inte använda aluminiumram. Mellanstagen till mitt stor har spruckit loss och ramen var från Jagefeldt. I och för sig var karet gammalt men utmattningsbrott i aluminium... Det var 60 cm mellan stagen och karet var 62 cm högt. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.