Postat 15 september 20186 år Mitt akvarium har gått i backen vid flytt så behöver en offert från en glasmästare till försäkringsbolaget. vet nån någon som kan vara snabb med detta som sagt vilka som är billiga/dyra spelar ingen roll. va ett kar från majornas och har inte kvar original kvittot . karet va 140x70x70 opti svart avrinning 2x32 1x40 hål tacksam för svar är du själv glasmästare skicka offerten till s.arconge@gmail.com
Postat 15 september 20186 år 16 minuter sedan, akutmottagning sa: Mitt akvarium har gått i backen vid flytt så behöver en offert från en glasmästare till försäkringsbolaget. vet nån någon som kan vara snabb med detta som sagt vilka som är billiga/dyra spelar ingen roll. va ett kar från majornas och har inte kvar original kvittot . karet va 140x70x70 opti svart avrinning 2x32 1x40 hål tacksam för svar är du själv glasmästare skicka offerten till s.arconge@gmail.com Hej varför vänder ni er inte till Majornas och ber om en offert då de gjort karet? mvh Frank
Postat 16 september 20186 år Jagefeldt i Lysekil tillverkar akvarium med aluminiumram, men en offert kande nog bistå med. http://jagefeldtsglas.se/ms/ms/jagefeldts-glasmasteri-hb-akvarium-lysekil-453-31/ms-90000333-p-3/in
Postat 16 september 20186 år Jag skulle inte använda aluminiumram. Mellanstagen till mitt stor har spruckit loss och ramen var från Jagefeldt. I och för sig var karet gammalt men utmattningsbrott i aluminium... Det var 60 cm mellan stagen och karet var 62 cm högt.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.