Tribiani Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Vi vill tacka jarecki68 och Aldebert för ert stöd. Nu går vi in i ett nytt saltvattensår och vi här på Saltvattensguiden hoppas det ska bli ett bra år för er alla. Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
mcjagg Postat 19 juni 2019 Postat 19 juni 2019 Hej är det ingen som uppgraderar stödmedlemskapen längre skickade mitt bidrag för några månader sen men tiden till jag är stödmedlem är inte uppgraderad Mvh Frank Citera
Turbosnigel Postat 21 juli 2019 Postat 21 juli 2019 Har inte heller fått min status ändrad trots att jag bidragit. Citera
Tribiani Postat 19 augusti 2019 Författare Postat 19 augusti 2019 Hej alla. Då vi tyvärr inte har någon medlemsansvarig för tillfället så har det fallit lite mellan stolarna. Jag ska ta tag i det i veckan så att alla får sin uppgradering. Ett år räknas från den dagen ni blir uppgraderade. Tusen tack för ert bidrag. Citera
Magnus Borg Postat 19 augusti 2019 Postat 19 augusti 2019 (ändrat) 2 timmar sedan, Tribiani sa: Hej alla. Då vi tyvärr inte har någon medlemsansvarig för tillfället så har det fallit lite mellan stolarna. Jag ska ta tag i det i veckan så att alla får sin uppgradering. Ett år räknas från den dagen ni blir uppgraderade. Tusen tack för ert bidrag. Gick inte att ge en "gilla"-symbol på posten. så: Ändrat 19 augusti 2019 av Locutus 1 Citera
Ryberg Postat 8 september 2019 Postat 8 september 2019 Hej, jag betalade 24 /8 men det är ej uppdaterat på min profil. Gjorde på samma sätt som vanligt. Har det ej kommit fram? M.v.h. J. Ryberg Citera
Tribiani Postat 8 september 2019 Författare Postat 8 september 2019 Jag håller på att fixa alla stödjades statusar. Det blir 1år från det datumet det ändras. Nu har vi en ny medlemsanvarig i @izfisk så framöver blir det ordning på torpet Citera
Tribiani Postat 13 september 2019 Författare Postat 13 september 2019 Vi har flera stycken att tacka för ert stöd av Saltvattenguiden. Ni är följande: alma, HwKy, Schilla, DragonFire81, Mia L, catknife, skobeedoo, 76puh, Ulf Sandberg, AlienOne, j0nas, Janne68, toompa, Rasmus Pedersen, grizz, Simon, Caal, sohal_63, KMG, DSB, Olle, mcjagg, Magnus Hörkeby, DW, Turbosnigel, Locutus, Mirro85, Micke H, Conjor, MrRhames, naso, Stefan Molin och Ryberg. Tusen tack alla för ert stödjande bidrag. Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Citera
Tribiani Postat 1 oktober 2019 Författare Postat 1 oktober 2019 Vi vill tacka Jaan och kent folkesson för ert stöd av Saltvattensguiden. Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera
Tribiani Postat 4 oktober 2019 Författare Postat 4 oktober 2019 Tack MattiasN för ditt stöd av Saltvattensguiden Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera
izfisk Postat 18 oktober 2019 Postat 18 oktober 2019 Tack och välkomna som stödjande medlemmar @Connaissancen, @rosenwall, @maca, @kaptenen och @Alessandro ! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 3 Citera
izfisk Postat 26 oktober 2019 Postat 26 oktober 2019 Tack och välkommen som stödjande medlem @Freddygodlund! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera
izfisk Postat 3 november 2019 Postat 3 november 2019 Tack @salt nisse för att du vill fortsätta vara stödjande medlem! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera
izfisk Postat 9 november 2019 Postat 9 november 2019 Tack @Rameau för att du vill fortsätta vara stödjande medlem! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
izfisk Postat 13 november 2019 Postat 13 november 2019 Tack och välkommen som stödjande medlem @Michael Hansson! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
izfisk Postat 28 november 2019 Postat 28 november 2019 Tack och välkommen som stödjande medlem @KennethN och @Krille77! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
izfisk Postat 30 november 2019 Postat 30 november 2019 Tack @cuprinol för att du vill fortsätta vara stödjande medlem! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
izfisk Postat 7 december 2019 Postat 7 december 2019 Tack och välkommen som stödjande medlem @Ulf Larsson! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG Citera
izfisk Postat 14 december 2019 Postat 14 december 2019 Tack och välkommna som stödjande medlemmar @Stensson @Johnny Tveit och @TopDog! Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.