diskustok Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 jag undrar en sak ang din ene korall har makerat den gick ju inte skicka på pm så skriver den här Citera
diskustok Postat 17 mars 2006 Författare Postat 17 mars 2006 jo det e det men vilken typ e frågan för hittar olika sorter inom den gruppen Citera
stigigemla Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 De blir olika i utseendet beroende på vattenvärden, ljus och strömning så det är nästan omöjligt att artbestämma dem. Så det är jättesvårt att artrbestämma dem. Men när det gäller familjen är det en mycket god chans att man hittar rätt. Är man feg kan man skriva Sarcophyton spec. som betyder att det är någon Sarcophytonart eller spec aff. om man är ännu mer försiktig som betyder att den liknar någon Sarcophytonart. Citera
diskustok Postat 17 mars 2006 Författare Postat 17 mars 2006 för jag hittade denna art namnet Sarcophyton trocheliophorum eller toadstoll coral tro mest på den andre Citera
wrang Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Hejsan ja jag vet ej vad det är för sort/Namn men det är en sarcofyton Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.