Dimorb Postat 17 maj 2020 Postat 17 maj 2020 Vet inte helt om det är något fel i kopplingarna eller en bugg efter sista uppdateringen men min profilux frågar alltid om jag vill spara ändringar i profilux även om jag inte har gjort några ändringar. Det räcker att jag öppnar en flik i GCC och när jag klickar på krysset så frågar den direkt. Någon mer som varit med om detsamma och vad gör man? Irriterandes är det i alla fall. Så ytterligare ett frågetecken. I dag när jag satt och tittade runt i GCC för att se så att allting såg bra ut märkte jag att ballingdunkarna och allting annat som doseras med doserna har blviit "fyllt upp".. så alla behållare stod på 100%. Det är ju något som man normalt gör manuellt med 2 klicks godkännande och ingenting jag har gjort i dag. Någon som varit med om liknande? Citera
Lasse Postat 17 maj 2020 Postat 17 maj 2020 Ja för doseringspumparna - men så har det varit länge MVH Lasse Citera
Dimorb Postat 18 maj 2020 Författare Postat 18 maj 2020 6 timmar sedan, Lasse sa: Ja för doseringspumparna - men så har det varit länge MVH Lasse Ok. Har inte helt fått med mig det. Vad med det andra? Har du varit borta i det? Citera
Lasse Postat 18 maj 2020 Postat 18 maj 2020 Jag får bara detta medelande vad gäller doserpumparna - inget annat. P4 MVH Lasse Citera
Dimorb Postat 18 maj 2020 Författare Postat 18 maj 2020 2 timmar sedan, Lasse sa: Jag får bara detta medelande vad gäller doserpumparna - inget annat. P4 MVH Lasse Nej jag menade detta: Så ytterligare ett frågetecken. I dag när jag satt och tittade runt i GCC för att se så att allting såg bra ut märkte jag att ballingdunkarna och allting annat som doseras med doserna har blviit "fyllt upp".. så alla behållare stod på 100%. Det är ju något som man normalt gör manuellt med 2 klicks godkännande och ingenting jag har gjort i dag. Någon som varit med om liknande? Citera
Dimorb Postat 18 maj 2020 Författare Postat 18 maj 2020 Väldigt konstigt. Gick in i GCC igen nu och då är de refilled igen.. allt på 100%.. Vad är det som händer? Kan man fortsatt förlita sig på att de doserar rätt mängd? Citera
wrang Postat 18 maj 2020 Postat 18 maj 2020 Ställ frågan till GHL forum Har inga problem med mina enheter .Kör med FW 6.43Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.