irwin_fletch Postat 29 maj 2020 Postat 29 maj 2020 Vänder mig till er som doserar extra magan dagligen/veckovis och kör ICP. Lyckas ni få upp värdet enligt ICP? Jag doserar fem gånger så mycket dagligen som triton rekommenderar för mitt kar men jag har alltid 0 i värde. Egentligen skulle jag stannat vid tre gånger så mycket enligt tritons rekommendationer (även när det visar 0 på icp). Men tycker det är märkligt att det aldrig ger utslag? Citera
pehog Postat 30 maj 2020 Postat 30 maj 2020 Vist är det märkligt. Började med IPC för ett halvår sedan (4 IPC tester) MN alltid på 0. Doserar enligt tritons rekommendationer både korrigerings dosen och den dagliga dosen. Citera
runstenen Postat 30 maj 2020 Postat 30 maj 2020 Jag har fått utslag ett par gånger. Tror du får tänka som med jod, dvs att det binds upp väldigt fort. Hur ofta / hur mycket doserar du ? Citera
irwin_fletch Postat 30 maj 2020 Författare Postat 30 maj 2020 6 timmar sedan, pehog sa: Vist är det märkligt. Började med IPC för ett halvår sedan (4 IPC tester) MN alltid på 0. Doserar enligt tritons rekommendationer både korrigerings dosen och den dagliga dosen. Då är jag inte ensam i alla fall 2 timmar sedan, runstenen sa: Jag har fått utslag ett par gånger. Tror du får tänka som med jod, dvs att det binds upp väldigt fort. Hur ofta / hur mycket doserar du ? Jag doserar 5ml om dagen utspritt mellan 12-21. Triton rekommenderar daglig dos på 1,17 ml. Tänker också att det kan gå åt snabbt men borde visa något. Jod visar nästan alltid lite högre än rekommenderat på ICP. Citera
Lasse Postat 30 maj 2020 Postat 30 maj 2020 (ändrat) Doserar 1,5 ml/dag - inget utslag. Men jag vet i alla fall att jag har en flux på 1,5 ml/dag Dubblar nu til 3 så får vi se MVH Lasse Ändrat 30 maj 2020 av Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.