Annelie Nilsson Postat 10 juli 2020 Postat 10 juli 2020 Hej Det har uppkommit ett märke på vårt akvarium. Undrar om någon vet vad det är och vad man kan göra Citera
Annelie Nilsson Postat 10 juli 2020 Författare Postat 10 juli 2020 Frågan är om det är problem för vårt akvarium Citera
MichaelE Postat 10 juli 2020 Postat 10 juli 2020 Frågan är om det är problem för vårt akvariumÄr det en luftbubbla så är det definitivt ett problem. Om detta har dykt upp nyligen så är det troligtvis silikonet som håller på att ge sig. Hade jag varit i din position hade jag tömt en del av vattnet, satt på spännband på karet och kontaktat din återförsäljare/red sea. Citera
Jois Postat 10 juli 2020 Postat 10 juli 2020 Små luftbubblor kan finnas i fogarna. Men har denna, som är stor, helt plötsligt dykt upp skulle iaf jag bli nervös. Med betoning på "mycket" Citera
tiomm Postat 12 juli 2020 Postat 12 juli 2020 Töm karet omedelbart. Det kommer släppa och då vill ni vara förberedda. Se till att karet står i våg, då det nog är en anledning till varför stilikonet ger med sig. Citera
toompa Postat 12 juli 2020 Postat 12 juli 2020 Som sagt töm/sänk nivån omedelbart! Det är silikonfogen som håller på o ge sig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.