niki68 Posted October 28, 2021 Author Share Posted October 28, 2021 On 2021-10-20 at 19:09, amenti skrev: Forfarande inget akvarium? Inte ens en bild eller något bevis på att det faktiskt finns en tank. Jag försöker kontakta honom varje vecka för att få ett leveransdatum och/eller bilder på den färdiga tanken men varje gång är det samma sak "jag skickar den om två veckor, "nästa vecka" har du bilder på den" etc etc. detta har nu pågått under de senaste sju månaderna sen mars månad. Vi få se denna vecka (43) fick veta från andra personer att det blir lite bilder, vi få se .Han svarar inte på mina mail och på messanger kan inte ha kontakt med honom är blockerat. Tyvärr finns inte kölistan för honom tror inte han vet vad är den ,vem ringer oftare eller skriker högre eller är polskatalare hamnar först i kö. Vi är några som har väntat här i Sverige mellan 10-13 månader men det finns några exempel som har beställt långt , långt efter mig men gissa vad kommer hända ? ja kommer få sina akvarium innan min som har väntat i över 1 år., otroligt , snacka om polsk kölistan vet inte om ska skratta eller gråta. Helt enkelt extremt oprofessionellt sätt att driva företag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki68 Posted December 2, 2021 Author Share Posted December 2, 2021 Jag har nu väntat i ca.14,5 månader på mitt akvarium (första snö har lagt sig här i Stockholm ) svårt att få tag på polacken från sept. har jag inte kontakt med honom alls. Detta i kombination med privata angelägenheter gör att jag nu sätter detta på paus och säljer av utrustningen jag köpt till karet har lagt ut en del på karet men nu ska koncentrera mig att försöka få tillbaka handpenningen jag betalade mitten på oktober/2020 Lycka till och vi hörs igen kanske nästa år (" lite skoj "det var någon som skrev att det finns chans att få karet vid Midsommar man vet aldrig. 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannes.k Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Lider med dig, hoppas att det löser sig finns så många andra motgångar inom hobbyn så det är förjävligt när en oseriös glasmästare skall vara med och förstöra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts