Jojo Postat 30 oktober 2020 Postat 30 oktober 2020 Köpte rowa phos idag och de på butiken sa att det ingick en strumpa i paketet, men det var ingen strumpa med. Jag bor rätt långt ifrån närmaste akvariebutik, så jag undrar om det går att använda en noga sköljd nylonstrumpa? Citera
tiomm Postat 30 oktober 2020 Postat 30 oktober 2020 Det går bra. Tvätta noggrant i diskmedel och skölj flera gånger. Citera
Jojo Postat 30 oktober 2020 Författare Postat 30 oktober 2020 9 minuter sedan, tiomm said: Det går bra. Tvätta noggrant i diskmedel och skölj flera gånger. Toppen tack! Citera
Kim Rosenqvist Postat 31 oktober 2020 Postat 31 oktober 2020 On 2020-10-30 at 19:24, Jojo said: Köpte rowa phos idag och de på butiken sa att det ingick en strumpa i paketet, men det var ingen strumpa med. Jag bor rätt långt ifrån närmaste akvariebutik, så jag undrar om det går att använda en noga sköljd nylonstrumpa? Bra tips. Hade en filtersocka med för stora porer som jag fyllde med rowaphos. Glad att jag upptäckte detta innan jag slängde i den i karet... Citera
Jojo Postat 31 oktober 2020 Författare Postat 31 oktober 2020 Eller hur! Använder dubbla svarta nylonstrumpor som frugan donerade. Funkar hur bra som helst! 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.