wrang Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Har ni gjort någon uppdatering nyss för det är massa text i forumet som är på engelska trots man valt svenska som språk Känns lite B... Citera
nike83 Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 hej vi har valt att översätta själva istället för att köpa in tjänsten -plugin (som kostar några tusenlappar om året). Därav så är det väldigt blandat. vi kommer ta ett "omtag" när forumet uppdateras. 1 Citera
Magnus Borg Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Är det lätt att översätta? Eller det är databas-hackande eller kodfiler som behöver fixas? Är det senare kan jag hjälpa till vid behov 1 Citera
nike83 Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 2 timmar sedan, Locutus said: Är det lätt att översätta? Eller det är databas-hackande eller kodfiler som behöver fixas? Är det senare kan jag hjälpa till vid behov det är inga kodfiler. det är manuellt sökande i vårt "forumsprogram". tror vi har ca 200.000 ord allt som allt. dock behöver alla inte översättas. vi är alltid i behov av nya medlemmar i föreningen. du får gärna lämna in en ansökan om du vill bidra! Citera
kaptenen Postat 11 november 2020 Postat 11 november 2020 Hej, Vi har lagt extra fokus för att få till majoriteten av översättningarna den här veckan i ett nytt svep. Du bör se en klar förbättring redan på det du listat @wrang. Vi kommer fortsätta att översätta löpande så att navigering fortsatt i huvudsak sker på svenska. Mvh Robin 1 Citera
wrang Postat 11 november 2020 Författare Postat 11 november 2020 Ska jag komma med fler skärmdumpar? Citera
kaptenen Postat 11 november 2020 Postat 11 november 2020 1 timme sedan, wrang skrev: Ska jag komma med fler skärmdumpar? Skicka gärna i PM till mig. Jag går igenom sida för sida och kategori i taget. Kan vara något som missats Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.