Gå till innehåll

Djurmagazinet i Löddeköpinge


peterj66

Rekommenderade inlägg

23 timmar sedan, peterj66 skrev:

Hej

Någon som vet om Djurmagazinet på Center Syd i Löddeköpinge fortfarande har saltvatten? Ska till Ikea i Hbg idag så behöver lite stopp på vägen ;)

 

 

 

Sist jag var där så hade de endast cyano i sin salta butik. Men de är något år sedan. De var någon som sa att de hade lagt ner salt, men du kan ju alltid ringa innan du åker dit.

 

men @BL Discus i Helsingborg har en del fisk och en del LPS:er. Dock osäker på deras öppettider. Dock är Rasmus där ibland när de inte är öppet.  

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr så hade inte BL öppet i måndags när jag var uppe i Hbg, Lödde hoppade jag över i slutändan. Det var inte helt muntert på saltfronten sist jag var där.

Kan passa på att ge en eloge till Zoogiganten i Lomma som hade många fina mjuka koraller hemma när jag var där igår. Även en hel del fina firrar. Fanns en hel del fint i deras karantänskar också. De har precis fått in en jätteleverans så är ni köpsugna och bor i närheten så passa på. Fick med mig en ny gylta och en kopparbandad hem.

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...