peterj66 Postat 18 januari 2021 Postat 18 januari 2021 Hej Någon som vet om Djurmagazinet på Center Syd i Löddeköpinge fortfarande har saltvatten? Ska till Ikea i Hbg idag så behöver lite stopp på vägen 1 Citera
nike83 Postat 19 januari 2021 Postat 19 januari 2021 23 timmar sedan, peterj66 skrev: Hej Någon som vet om Djurmagazinet på Center Syd i Löddeköpinge fortfarande har saltvatten? Ska till Ikea i Hbg idag så behöver lite stopp på vägen Sist jag var där så hade de endast cyano i sin salta butik. Men de är något år sedan. De var någon som sa att de hade lagt ner salt, men du kan ju alltid ringa innan du åker dit. men @BL Discus i Helsingborg har en del fisk och en del LPS:er. Dock osäker på deras öppettider. Dock är Rasmus där ibland när de inte är öppet. 1 Citera
peterj66 Postat 20 januari 2021 Författare Postat 20 januari 2021 Tyvärr så hade inte BL öppet i måndags när jag var uppe i Hbg, Lödde hoppade jag över i slutändan. Det var inte helt muntert på saltfronten sist jag var där. Kan passa på att ge en eloge till Zoogiganten i Lomma som hade många fina mjuka koraller hemma när jag var där igår. Även en hel del fina firrar. Fanns en hel del fint i deras karantänskar också. De har precis fått in en jätteleverans så är ni köpsugna och bor i närheten så passa på. Fick med mig en ny gylta och en kopparbandad hem. 2 Citera
francefight Postat 20 januari 2021 Postat 20 januari 2021 Jag var i lödde för ca 3 månader sen. Det såg tyvärr inte trevligt ut, och då är jag snäll när jag uttrycker mig så. Citera
peterj66 Postat 24 januari 2021 Författare Postat 24 januari 2021 On 2021-01-20 at 18:08, francefight skrev: Jag var i lödde för ca 3 månader sen. Det såg tyvärr inte trevligt ut, och då är jag snäll när jag uttrycker mig så. Tack, tur att jag hoppade över. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.