Wotan Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Inte så neon som Tedbs skivisar men klart läckra tycker jag. Är det liknande dessa skivisar du söker Jurgonh? Du får fragga några av dessa då du kommit igång... Citera
Wotan Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Skickar en till, första gången jag skickar bilder så det får bli 2 Citera
Jurgonh Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Inte så neon som Tedbs skivisar men klart läckra tycker jag. Är det liknande dessa skivisar du söker Jurgonh? Du får fragga några av dessa då du kommit igång...ja dom var helt klart läckra =)det tackar man för, vi bor ju som i samma stad också så det vore ju smidigt =) Citera
Saxmark Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Den är väldigt lik min Rhodactis indosinensis. Äckligt snyggt.. Är det någon som har lyckats oldla upp detta som gräsmatta framför sin LS ?... Lite sugen på att odla upp nått plattväxande liknande denna för att slippa sand och slippa se botten.. Pwin hade nått som han kallade ogräs i sin tank som han rensade ut vid omstarten.. Kommer ej ihåg vad det hette.. Men coolt såg det ut.. Citera
Christer T Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Äckligt snyggt.. Är det någon som har lyckats oldla upp detta som gräsmatta framför sin LS ?... Lite sugen på att odla upp nått plattväxande liknande denna för att slippa sand och slippa se botten.. Pwin hade nått som han kallade ogräs i sin tank som han rensade ut vid omstarten.. Kommer ej ihåg vad det hette.. Men coolt såg det ut..Min(a) växer bra. När jag köpte den i okt/nov någon gång så var det två st på en sten. Nu har jag 6 st. Har vid något tillfälle försökt få loss en från stenen men det är inte lätt, vet inte hur man gör. Har funderat över att lägga dit lite mindre stenbitar för att se om dom kan sätta sig där istället. Citera
wrang Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Min(a) växer bra. När jag köpte den i okt/nov någon gång så var det två st på en sten. Nu har jag 6 st. Har vid något tillfälle försökt få loss en från stenen men det är inte lätt, vet inte hur man gör. Har funderat över att lägga dit lite mindre stenbitar för att se om dom kan sätta sig där istället.Gör du nått speciell för att de skall ta sig så bra Citera
chrilleus Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 Hittade en avkomma idag, stor som en enkrona Det är bara att hojta till om ngn vill ha den!I skenet av Osram 67 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.