Fina Fisken Postat 17 december 2021 Postat 17 december 2021 Bilderna längs ner är översidan av stjärnan, bilden högst upp är den mot rutan av sumpen. Vet nån om de kan vara en pest? Mvh Fina Fisken Citera
kaptenen Postat 22 december 2021 Postat 22 december 2021 Ser ut som nån större historia av Asterina. Oftast ofarliga men en del äter knappar. Citera
PerS Postat 22 december 2021 Postat 22 december 2021 4 minutes ago, kaptenen said: Ser ut som nån större historia av Asterina. Oftast ofarliga men en del äter knappar. Har aldrig sett nån vara på mina knappar; är det nån speciell art som äter knappar eller gör de det i brist på annat? Citera
kaptenen Postat 22 december 2021 Postat 22 december 2021 11 minuter sedan, PerS skrev: Har aldrig sett nån vara på mina knappar; är det nån speciell art som äter knappar eller gör de det i brist på annat? Svårt att svara på specifik underart, men det var högst sannolikt Asterina som var på mina knappar för några år sedan. Satte in en harlequin och efter det började knapparna komma tillbaka. 1 1 Citera
nike83 Postat 23 december 2021 Postat 23 december 2021 jag fick en stjärna med min LS som var mörkgrå som verkade käka på acroporor. jag har inte chansat på denna stjärna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.