Dimorb Postat 25 januari 2022 Postat 25 januari 2022 Vet inte helt vad jag skall söka på men tidigare när jag satte samman reoler med akvarier så hade jag inte frigolit eller liggunderlag under utan fann någon speciell akvarietejp som jag satte på reolen. Den fungerade som stötunderlag på samma sätt som frigolit och andra typer och samtidigt var den väldigt underlättande för akvarierna gled på den så man kunde bara trycka dem in på plats. Någon som vet vad det är för tejp jag snackar om och var jag kan köpa den? Butiken jag köpte av förra gången har gått i konkurs så får inte svar därifrån. Citera
wrang Postat 4 februari 2022 Postat 4 februari 2022 (ändrat) Tänker du på Akvarieunderlägg från juwel, JBL eller Aquael Ändrat 4 februari 2022 av wrang Citera
Dimorb Postat 9 februari 2022 Författare Postat 9 februari 2022 On 2022-02-04 at 14:19, wrang skrev: Tänker du på Akvarieunderlägg från juwel, JBL eller Aquael Nej inget underlägg. Det är tejp som man sätter på t.ex. stålprofiler, kabinettet eller liknande och så kan man knuffa akvarierna på plats hur lätt som helst när man har dem i rätt höjd.. de glider liksom uppe på samtidigt som de får ett skydd för att förhindra spänning i glasskivan. Har köpt det förr men minns inte var eller vad det hette. Citera
PerS Postat 9 februari 2022 Postat 9 februari 2022 Förstår inte riktigt vad du är ute efter, men jag drar till med en chansning: filttejp? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.