PuniXer Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Hej!Har fått lite problem.. Någon som vet om man kan få tag i en sån här bänk i Stockholmsområdet? Tack på Förhand.
wrang Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Lättaste är väll att kolla med de zooaffärer som ligger i sthlm eller runt omkring.Molly hotellen är ju lika populära för sötvattens akvarister som vi saltakvarister
Lasse Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 HejJag tror inte den finns så den direkt passar ett 80 liters. Jag har sett något liknande men den var avsedd för ett på ca 45 liter, dock inte guppihotel. Jag fick i alla fall det svaret när jag skaffade mig mitt 80 liters. Jag fick ta den typ som ser ut som en skruvad pelareMVH Lasse
wrang Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Känner du ingen duktig person som kan bygga en snygg till dig som denna.
Draedon Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 det där var ju inte direkt någon avancerad design.. en MDF-skiva, 2 rostfria rör och några timmar i "snickeboa" så har du gjort en själv.
PuniXer Postat 1 maj 2006 Författare Postat 1 maj 2006 Heh, skulle rasa ihop vid första försöket.. Jag byggde en "akvariemöbel" en gång, inget vidare projekt faktiskt.. Ska ju trots allt bära en 100 kilo åtminstone. Och vad jag förstått så går en sån där möbel på en 400:- Undrade mest om någon sett en sådan i en butik i Stockholmsområdet någonstans.MvhKai
Christer T Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Heh, skulle rasa ihop vid första försöket.. Jag byggde en "akvariemöbel" en gång, inget vidare projekt faktiskt.. Ska ju trots allt bära en 100 kilo åtminstone. Och vad jag förstått så går en sån där möbel på en 400:- Undrade mest om någon sett en sådan i en butik i Stockholmsområdet någonstans.MvhKaiJag har för mig att Bromma Zoomarknad säljer Molly hotell med liknande bänkar. http://www.brommazoomarknad.se/
PuniXer Postat 1 maj 2006 Författare Postat 1 maj 2006 HejHar varit ut till Bromma, varken Akvarielagret eller Bromma Zoo hade några.
Christer T Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 HejHar varit ut till Bromma, varken Akvarielagret eller Bromma Zoo hade några.Du kan ju prova Vinsta Zoo också: http://d3878829.u71.surftown.se/
greger Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 om det är en orginalbänk till molly, så kan vilken zooaffär som helst som handlar av Imazoo fixa en
PuniXer Postat 1 maj 2006 Författare Postat 1 maj 2006 Var in på Vinsta zoo, fantastiskt att en konkurrerande Zoo firma registrerat deras domännamn och länkat det till sitt eget. Lustigt, rena vilda westerns i zoobranchen tydligen
PuniXer Postat 3 maj 2006 Författare Postat 3 maj 2006 Ujuj det var faktiskt inte det lättaste.. Har gått igenom alla Zooaffärer i Gula sidorna för Stockholmsområdet , finns en massa varianter på dessa kuber, MEN inte en enda som säljer den möbeln, någon kunde ta hem, men då med 2 veckors leveranstid och 1000:- dyare än den jag sett på nätet..
acuario Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Konsumentupplysning 450:- på PWSS om det är samma modell vet jag inte men fråga kan man ju göra
PuniXer Postat 3 maj 2006 Författare Postat 3 maj 2006 Jorå det är till PWSS mitt hopp ligger just nu, sitter och väntar på om dom skulle hinna få hem ett idag
Rekommenderade inlägg