Gå till innehåll

Hjälp någon! Bänk till "Molly Hotell" (80L) i Stockholm


PuniXer

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag tror inte den finns så den direkt passar ett 80 liters. Jag har sett något liknande men den var avsedd för ett på ca 45 liter, dock inte guppihotel. Jag fick i alla fall det svaret när jag skaffade mig mitt 80 liters. Jag fick ta den typ som ser ut som en skruvad pelare

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Heh, skulle rasa ihop vid första försöket.. Jag byggde en "akvariemöbel" en gång, inget vidare projekt faktiskt.. Ska ju trots allt bära en 100 kilo åtminstone. Och vad jag förstått så går en sån där möbel på en 400:- Undrade mest om någon sett en sådan i en butik i Stockholmsområdet någonstans.

Mvh

Kai

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Heh, skulle rasa ihop vid första försöket.. Jag byggde en "akvariemöbel" en gång, inget vidare projekt faktiskt.. Ska ju trots allt bära en 100 kilo åtminstone. Och vad jag förstått så går en sån där möbel på en 400:- Undrade mest om någon sett en sådan i en butik i Stockholmsområdet någonstans.

Mvh

Kai

Jag har för mig att Bromma Zoomarknad säljer Molly hotell med liknande bänkar. http://www.brommazoomarknad.se/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ujuj det var faktiskt inte det lättaste.. Har gått igenom alla Zooaffärer i Gula sidorna för Stockholmsområdet , finns en massa varianter på dessa kuber, MEN inte en enda som säljer den möbeln, någon kunde ta hem, men då med 2 veckors leveranstid och 1000:- dyare än den jag sett på nätet..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...