Dimorb Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Skall ner mot Malmö/Lund/Lomma på lördag och kan då ta med mig fraggar till försäljning eller byte om någon är intresserad.Går bra att höra av sig via pm, mail eller tlf men det är enklast och smidigast via mobilen.0701459421mail: pussas_ofta@hotmail.commvh Andre Citera
Dimorb Postat 9 maj 2006 Författare Postat 9 maj 2006 Tyvärr riktigt så högt upp kommer jag aldrig.Har dock planer på att flyga till Karlstad någon gång framöver och kolla in Farids affär. Citera
PuniXer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Tyvärr riktigt så högt upp kommer jag aldrig.Har dock planer på att flyga till Karlstad någon gång framöver och kolla in Farids affär.Skall kanske till Karlstad i helgen, vilken affär pratar vi här? Citera
Dimorb Postat 9 maj 2006 Författare Postat 9 maj 2006 Amazon akvarie.Har många tusenliter vatten. Tror det är den största akvarieaffären om inte överlag så i alla fall på saltvatten i Sverige. Citera
PuniXer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Ujuj.. Hur har jag missat den? Jag har ju svärmor i karlstad. Citera
Jaken Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Amazon akvarie.Har många tusenliter vatten. Tror det är den största akvarieaffären om inte överlag så i alla fall på saltvatten i Sverige.Den är inte störst, varken i golvyta, literantal eller kunskap.JR akvarium är större på alla punkter. Citera
atropos Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 halloj !! du kan gärna ta med dig lite fraggar till malmö ! jag vet om att du hade lagt upp foto på fraggarna innan men nu hittar jag inte de inlägget =( länka de inlägget till mig så jag kan se vad du har o gärna priser på dom / mvh micke Citera
atropos Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 hittade inlägget nu =) då är min nya fråga om du har ett sådant paket kvar för 800 kr ? eller något liknande ? Citera
Christer T Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Ujuj.. Hur har jag missat den? Jag har ju svärmor i karlstad.Din fru kommer att undra, när du vill hälsa på svärmor titt som tätt! Citera
PuniXer Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Din fru kommer att undra, när du vill hälsa på svärmor titt som tätt! Jo. Det slog mig också.. Jag får skylla på Palytoaförgiftning som bara kan botas med värmlandsluft.. Citera
Dimorb Postat 11 maj 2006 Författare Postat 11 maj 2006 Hur många lite har JR ?Har för mig att Farid har runt 10000 liter i sina system. Har ingen aning om ytan eller literantalet mer än vad jag har hört från andra.Har heller inte sagt någonting om kunskaperna kring affärerna. Citera
Dimorb Postat 11 maj 2006 Författare Postat 11 maj 2006 Upp för resan blir ju inte av förrens på lördag. Citera
Ricke Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Säj gärna till om du vägarna förbi södra småland/kalmar, växjö. Citera
Dimorb Postat 11 maj 2006 Författare Postat 11 maj 2006 Skall snart förbi där också eftersom jag hade planer på att besöka hans på drakfisken. Citera
Triton Akvarium Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Hej!Eftersom frågan kom upp, så berättar jag gärna att Jr-akvarium för närvarande har ca 25.000liter saltvatten i butiken - varav ca 7000 är korall-kar och 18.000 liter i fisksystemen.Mvh Leif Citera
Dimorb Postat 12 maj 2006 Författare Postat 12 maj 2006 Holy macaroni. Varför har ingen berättat detta tidigare. Måste ju vara den absolut största butiken som jag kan köra till över huvudtaget.Stocklistor eller mail vid leveranser?Finns det några bilder på systemet? Citera
PuniXer Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Holy macaroni. Varför har ingen berättat detta tidigare. Måste ju vara den absolut största butiken som jag kan köra till över huvudtaget.Stocklistor eller mail vid leveranser?Finns det några bilder på systemet?Dom har ett nyhetsbrev man kan anmäla sig till på sin hemsida. Citera
Tedb Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Skulle va trevligt med en tråd med Butiker som lägger ut bilder på sina butikslokaler filtersystem o lite lull lull om hur de sköts. Citera
Triton Akvarium Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Hej!Vi kommer inom kort med en helt ny hemsida, då nuvarande bilder är från före ombyggnaden! Citera
Dimorb Postat 3 juni 2006 Författare Postat 3 juni 2006 Skall åka till Malmö igen nu inom en snar framtid så om det är andra som är intresserade denna gången så får ni hör av er via tlf 0701459421 eller via pm.mvh Andre Citera
watter Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Hej andre, vilken dag hade du tänkt åka ner, samt vad har du för fraggar? Citera
Dimorb Postat 5 juni 2006 Författare Postat 5 juni 2006 Dagen är inte bestämd men det kommer bli i veckan tror jag.Finns en mängd olika fraggar. Bland annat de som står i annonsen plus flera. Vid intresse så är det enklast att höra av sig via tlf eftersom jag inte har möjlighet att kolla internet varje dag. Citera
Draedon Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Skulle va trevligt med en tråd med Butiker som lägger ut bilder på sina butikslokaler filtersystem o lite lull lull om hur de sköts.Är man lite tekniknörd så är sådant rätt så kul.. Sist jag var till Stockholm så fick vi en liten snabb visning av korallrevets filtersystem. Var rätt intressant Citera
Dimorb Postat 5 juni 2006 Författare Postat 5 juni 2006 Fler som är intresserad av fraggar i Lund/Malmö/Lomma området? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.