Gå till innehåll

Formattering av meddelanden


Rekommenderade inlägg

On 2023-07-24 at 16:38, Christian J skrev:

Har ni ändrat scriptet för meddelandefältet vid senaste uppdateringen? Förut kunde jag dela upp ett citerad textstycke i flera med radbrytningstangenten, men nu går inte det längre vilket är lite opraktiskt. (Endast testat i senaste Firefox/Windows.)

 

 

Hej @Christian J

Vi uppdaterar kontinuerligt forumet (ca 1 gång i månaden) med de senaste mjukvarorna som Invision släpper. Ibland så ändrar utvecklaren på funktioner, tar bort och lägger till. Jag uppdaterade forumet idag. Är det fortfarande samma "problem"? 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

18 hours ago, nike83 said:

 

 

Hej @Christian J

Vi uppdaterar kontinuerligt forumet (ca 1 gång i månaden) med de senaste mjukvarorna som Invision släpper. Ibland så ändrar utvecklaren på funktioner, tar bort och lägger till. Jag uppdaterade forumet idag. Är det fortfarande samma "problem"? 

Ja, det verkar så. Radbrytningstangenten skapar bara fler radbrytningar i samma stycke. Fungerar det i andra webbläsare?

 

På en del andra forum med samma problem har jag sett att användare kan växla till traditionell BBCode istället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...