Gå till innehåll

Angående bilder m.m


Jailbird

Rekommenderade inlägg

Varför kan ni inte använda galleriet istället för att öppna en tråd som man måste gå igenom

Är det nån tävling som får den längsta tråden eller ??

Hade varit skönt nämligen att bara kolla in på galleriet/namn och se bilderna därigenom

eller är det bara jag som är bakom flötet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

på din begäran har jag lagt upp bilder i mitt galleri ;)

anledningen till att jag tycker det är lite smidigare att posta bilder i trådar är att nu i början så händer det så mycket. ny teknik, nya invånare osv. så då är det lätt att bara kasta in ett par bilder i tråden med uppdateringar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker trådar med bilder i är dom trevligaste. samt att de e roligt att följa utvecklingen av karet. Men jag kan ha fel de kanske e bättre med galleriet vet inte för jag har faktiskt inte en bild där vad jag vet.

(HMM När jag kikade på de så såg jag att min tråd börjar bli väldigt lång ,längst men de e inget jag kämpat för utan de har blivit så helt enkelt. Längst eller flest trådar vem bryr sej om det dessutom blir väl trådar långa även utan bilder. Det är ju svaren i dom som gör dom långa och utan svaren så e ju forumet helt onödigt)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker trådar med bilder i är dom trevligaste. samt att de e roligt att följa utvecklingen av karet. Men jag kan ha fel de kanske e bättre med galleriet vet inte för jag har faktiskt inte en bild där vad jag vet.

(HMM När jag kikade på de så såg jag att min tråd börjar bli väldigt lång ,längst men de e inget jag kämpat för utan de har blivit så helt enkelt. Längst eller flest trådar vem bryr sej om det dessutom blir väl trådar långa även utan bilder. Det är ju svaren i dom som gör dom långa och utan svaren så e ju forumet helt onödigt)

håller med att det är väldigt roligt att följa ett nyuppstartat kar, men ibland så tycker jag att en del trådar flippar ut med olika anledningar....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

håller med att det är väldigt roligt att följa ett nyuppstartat kar, men ibland så tycker jag att en del trådar flippar ut med olika anledningar....

ja min tråd består väl till 80% av snack om vilket akvarium jag skulle köpa som nästa. en tråd om beslutsångest kan man säga ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan ni inte använda galleriet istället för att öppna en tråd som man måste gå igenom

Är det nån tävling som får den längsta tråden eller ??

Hade varit skönt nämligen att bara kolla in på galleriet/namn och se bilderna därigenom

eller är det bara jag som är bakom flötet

På det sättet får man ju följa utvecklingen av karen på ett bra sätt tycker jag. Tycker man att trådarna flippar ur så är det ju helt frivilligt att följa dom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På det sättet får man ju följa utvecklingen av karen på ett bra sätt tycker jag. Tycker man att trådarna flippar ur så är det ju helt frivilligt att följa dom.

det visste inte jag, då ber jag om ursäkt trodde nämligen man var tvungen att följa alla trådar

nä nu blir denna tråd för lång he he

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan ni inte använda galleriet istället för att öppna en tråd som man måste gå igenom

Är det nån tävling som får den längsta tråden eller ??

Hade varit skönt nämligen att bara kolla in på galleriet/namn och se bilderna därigenom

eller är det bara jag som är bakom flötet

Kan hålla med dig lite där, Det är väldigt mycket trådar som lever ett evigt liv. som handlar om "mitt nya kar" vilket nu borde heta mitt jättegamla kar.

Men det är ju friviligt att hoppa över dessa,

Tycker galleriet är kanon att visa upp sitt kar på skriva en liten notis under går ju med. samt även ett betygsystem finnes med.

:smiley20:

Medans vi ändå är igång så vill jag även säga att "produktguiden" borde användas mer, alla erfarenheter blir samlade på ett & samma ställe, Många nästan alla har en åsikt (i forumet) om prylar ni har testat bra/dåligt, skriv in er åsikt i produktguiden så alla andra kan läsa vad ni andra tycker är bra & dåligt, & kanske slipper ett dåligt köp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vi ändå är igång så vill jag även säga att "produktguiden" borde användas mer, alla erfarenheter blir samlade på ett & samma ställe, Många nästan alla har en åsikt (i forumet) om prylar ni har testat bra/dåligt, skriv in er åsikt i produktguiden så alla andra kan läsa vad ni andra tycker är bra & dåligt, & kanske slipper ett dåligt köp.

ja tycker att produktguiden innehåller lite för få saker. ja saknar lite fler skummare t.ex. ati bubbelmaster och bubbelking. dom skulle ja vilja se lite recentioner av..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På det sättet får man ju följa utvecklingen av karen på ett bra sätt tycker jag. Tycker man att trådarna flippar ur så är det ju helt frivilligt att följa dom.

Jag håller med Christer samt flera. Jag läser trådana och lär mig av dem. Sen lyfter bilderna trådarna och gör dom behagligare att läsa. Samt att det ger en uppfattning om hur bra det som skrivs ser ut i verkligheten. Dock går det ju att starta om tråden när man tycker att karet har nått ett visst stadie och det blir något annat istället för inför uppstart.

Sen finns det ju trådar som bygger på våra bilder vilket även där visar en utveckling.

Använd det som känns bäst!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja tycker att produktguiden innehåller lite för få saker. ja saknar lite fler skummare t.ex. ati bubbelmaster och bubbelking. dom skulle ja vilja se lite recentioner av..

bara att lägga upp det man vill, det gjorde jag när jag ville ha reda på omdömme. tyvär ingen som svarat/:ledsen:

edit:

såg att jag fått omdömme idag på "min" produkt (av dig :-)

https://www.saltvattensguiden.se/produktguide/showproduct.php?product=107&sort=2&cat=13&page=1

Vilket nu är raderad eftersom det var "fel" språk det stod på ( är ingen höjdare på att översätta )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bara att lägga upp det man vill, det gjorde jag när jag ville ha reda på omdömme. tyvär ingen som svarat/:ledsen:

edit:

såg att jag fått omdömme idag på "min" produkt (av dig :-)

https://www.saltvattensguiden.se/produktguide/showproduct.php?product=107&sort=2&cat=13&page=1

Jag är Jätte glad att ni lägger in produkter men kan ni inte lägga tid att översätta det hela med till svenska

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...