robertmosen Postat måndag vid 12:34 Dela Postat måndag vid 12:34 Hej, Finns det någon vettig butik online som säljer kamikalier till privatpersoner? mvh Robert Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MichaelE Postat måndag vid 14:24 Dela Postat måndag vid 14:24 Vilken typ av kemikalier är det du vill ha tag på? Finns en uppsjö på Bauhaus tex men troligtvis inget du vill ha Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
robertmosen Postat tisdag vid 11:35 Författare Dela Postat tisdag vid 11:35 21 timmar sedan, MichaelE skrev: Vilken typ av kemikalier är det du vill ha tag på? Finns en uppsjö på Bauhaus tex men troligtvis inget du vill ha Bl.a. kalciumhydroxid natriumsulfit ballingkemikalier Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Oscarhaglund Postat tisdag vid 14:59 Dela Postat tisdag vid 14:59 3 timmar sedan, robertmosen skrev: Bl.a. kalciumhydroxid natriumsulfit ballingkemikalier Jag har köpt bulk från https://aquafair.de/index.php/cPath/45?osCsid=cd959560291794227b5a8f94da57a5a9 Citronsyra (för rengöring) samt bikarbonat har jag köpt från amazon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat tisdag vid 19:53 Dela Postat tisdag vid 19:53 En varning bara för olika typer av magnesiumsulfat. Det har visat sig att det förkommit magnesiumsulfat på marknaden som innehållit upp till 1 % ammonium. Det är enkelt att testa med en enkel ammoniumtest. Det jag vet om var av teknisk kvalité MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.