Postat 20 timmar sedan20 tim Mailade drakfisken/Hans med en fråga för nån vecka sedan utan svar.I förrgår lade jag en beställning som jag inte ens fått mailbekräftelse på.De har inga sociala medier att tala om. Och det som finns där har inte uppdaterats på åratal.Har de lagt ner? Ändrat 20 timmar sedan20 tim av tiomm Stavfel.
Postat 17 timmar sedan17 tim Jag tror han lagt ner / håller på att lägga ner!Dom är avregistrerade för F-skattArbetsgivaravgift enligt alla bolag.Brukar inte båda gott.
Postat 4 timmar sedan4 tim Författare Tack för svaret!Om han lagt ner så kan man ju undra varför butiken fortfarande är uppe. Det är ju sådär kul att lägga en beställning på 4000:- när grejerna aldrig kommer dyka upp.
Postat 25 minuter sedan25 min 4 timmar sedan, tiomm skrev:Tack för svaret!Om han lagt ner så kan man ju undra varför butiken fortfarande är uppe. Det är ju sådär kul att lägga en beställning på 4000:- när grejerna aldrig kommer dyka upp.har pengar dragits? Hans har varit hobbyn jättelänge, så tänker att han kanske kan lösa detta. men anmärkningsvärt om han har butiken i gång och inte levererar saker!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.