Postat Igår vid 16:59 1 d Mailade drakfisken/Hans med en fråga för nån vecka sedan utan svar.I förrgår lade jag en beställning som jag inte ens fått mailbekräftelse på.De har inga sociala medier att tala om. Och det som finns där har inte uppdaterats på åratal.Har de lagt ner? Ändrat igår vid 17:00 1 d av tiomm Stavfel.
Postat Igår vid 19:50 1 d Jag tror han lagt ner / håller på att lägga ner!Dom är avregistrerade för F-skattArbetsgivaravgift enligt alla bolag.Brukar inte båda gott.
Postat 13 timmar sedan13 tim Författare Tack för svaret!Om han lagt ner så kan man ju undra varför butiken fortfarande är uppe. Det är ju sådär kul att lägga en beställning på 4000:- när grejerna aldrig kommer dyka upp.
Postat 8 timmar sedan8 tim 4 timmar sedan, tiomm skrev:Tack för svaret!Om han lagt ner så kan man ju undra varför butiken fortfarande är uppe. Det är ju sådär kul att lägga en beställning på 4000:- när grejerna aldrig kommer dyka upp.har pengar dragits? Hans har varit hobbyn jättelänge, så tänker att han kanske kan lösa detta. men anmärkningsvärt om han har butiken i gång och inte levererar saker!
Postat 2 timmar sedan2 tim Författare 5 timmar sedan, nike83 skrev:har pengar dragits? Hans har varit hobbyn jättelänge, så tänker att han kanske kan lösa detta. men anmärkningsvärt om han har butiken i gång och inte levererar saker!Ja, jag har beställt grejer därifrån i 13 år. Sidan har alltid sett likadan ut, och det märks att verksamheten inte är Hans huvudsakliga sysselsättning. Men att inte få orderbekräftelse eller svar på mail är underligt. Jag köper alltid på faktura på nätet just för situationer som detta. Så har inte betalat något ännu, men fakturan löper ju ut efter nån vecka och jag kommer inte betala den om jag inte fått sakerna eller åtminstone vet att de är på väg.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.