Postat 22 timmar sedan22 tim Dags att köpa en ny skummare, har forskat lite men är intresserad av era åsikter kring vilka skummare ni har bra erfarenhet avJag har ett kar på 600 liter, jag vill först och främst ha en skummare med en bra pump som är pålitligAndra meriterande (men inte obligatoriska) faktorer:- Tyst- Prisvärd- Bra portar/kopplingar till ozon och/eller recirculating Co2-scrubberLutar åt antingen Octo Elite eller Royal Exclusive, några andra som jag också borde vara medveten om?
Postat 13 timmar sedan13 tim Har du ekonomin så köp en BK från Royal Exclusive.Min BK 250 fick jag slutet av 2005 och den snurrar fortfarande.Det borde finnas en begagnad att hitta och då till ett bättre pris än en ny.Patrik
Postat 1 timme sedan1 tim 12 hours ago, salar said:Har du ekonomin så köp en BK från Royal Exclusive.Min BK 250 fick jag slutet av 2005 och den snurrar fortfarande.Det borde finnas en begagnad att hitta och då till ett bättre pris än en ny.PatrikKan vara värt att veta att de moderna RE skummarna har bytt ut sin egna pump mot en rebrandad kinesisk pump. Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt. Det går i varje fall inte längre att få reservdelar till de gamla pumparna så även om man hellre vill ha en sådan och kan få tag på en så får man nog byta förr eller senare.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.