Postat 1 timme sedan1 tim Hittade denna på Netonnet.Går på Wifi och skickar push till appen. Väldigt smidig lösning NetOnNetVattenläckagesensor för ditt smarta hemInbyggt larm & appnotiser, Två 2 m långa kablar, 2,4 GHz WiFi, IEEE 802.11b/g/n, Drivs av 2x AAA-batterier
Postat 49 minuter sedan49 min Trevligt. En väldigt billig effektiv och enkel lösning är att tjuvkoppla en vanlig brandvarnare med plus / minus från testknappen till kablar ut till golvet. Där fixerar man kablarna med ca 1-2 cm mellanrum mellan de skalade och tvinnade ändarna mot golvet eller mot en liten platta ( ej metallplatta ngt som ej leder haha ) man kan justera runt om man vill. När vatten kommer så blir det kontakt mellan +/- och det tjuter. Ingen mobil notis dock bara för hemmabruk ;)
Postat 23 minuter sedan23 min Författare Den kostade bara 349kr. Den tjuter också. Men är man inte hemma kan den spara in sig själv många gånger om
Postat 19 minuter sedan19 min Har blivit ngn lag att man måste ha sån vid diskmaskinen vid nyinstallation tror jag. Därav stora inköp och billigt pris av handlare säkert.Det tackar vi för :)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.