Speedster Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Antar att detta är nån bistleworm eller nåt liknande? Jag såg ikväll 6 st såna giganter i mitt akvarium. Bör jag ta ut dem eller låta dem vara? Citera
Hultis Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 tycker det ser ut som en vanlig fireworm, men ta bort den du om du känner för det. dom rensar ju bort skit på botten annars men jag själv hade tagit den om jag kommit åt, Citera
petrol Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Är det en liten röd sjögurka du har i karet?Du vet att de är giftiga om de dör / fastnar i en pump? Citera
Speedster Postat 22 juli 2006 Författare Postat 22 juli 2006 Jo, det är en sjögurka. (illgul och rosa). Den har suttit där den sitter i snart 6 månader. Inte för att jag vet vad den äter, men den ser inte ut att må speciellt dåligt. Och skulle den dö så får man väl passa på att uppgradera. Tycker nästan starten av ett kar var det roligaste, nu bara finns det och händer inte speciellt mycket. (tar en jeifla tid iaf).Men tror jag låter maskarna vara. De resnar nog ut lite skit bara då verkar det som? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.