Gå till innehåll

Uppmaning!


Sillen

Rekommenderade inlägg

Jag har nu testat något nytt. Jag har just skrivt min första artikel här på forumet och det känns toppen. Nu tycker jag ni andra också ska ta och skriva om något levande som finns i ert kar. Ni har redan läst på det och nu kan ni dela med er till andra. Wrang har gjort en mall till de som vill ha lite stöd till rubriksättning. ASnnars är det bara att kolla på de som redan finns.

Bilder tar ni lämpligast från eget akvarium så är det inte problem med upphovsrätten heller!

Lycka till!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Det var det jag hoppades folk ska göra. Om man nu lyckas få alla att skriva en artikel så tillför det ju detta forum massvis. Själv är jag ju nybörjare så jag kände att jag ville ha med en underrubrik PERSONLIG UPPFATTNING dsär jag kunde skriva saker som är mina tankar som inte behöver kunna härledas.

Känns dessutom toppen att ha bidragit. Vill ju att ni andra ska få uppleva det med!;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Applåder från mig.

Starkt jobbat att bidra med artikel, någonting vi allihop borde göra.

Jag som är lite mer teknikfreak av mig försöker samla lite material under vägen och jag hoppas på att få bidra med lite artiklar jag med. Tyvärr tar lillan lite tid, så det får nog bli en mörk höstkväll eller till vinterhalvhåret.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...