DSB Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Ni som beställt böcker från amazon.com hur läng tid tog leveransen ? Citera
Capote Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Ni som beställt böcker från amazon.com hur läng tid tog leveransen ?Beror på hur lagret ser ut. Jag beställde en om planktonodling och den tog 2 veckor vilket jag tyckte var snabbt för en bok som inte riktar sig till någon större publik. Citera
samsung12 Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Jag beställer alla mina böcker ifrån amazon (90%). Kommer oftast rätt så fort (ibland skickas de ifrån tyskland), någon vecka till i värsta fall ett par.Nu för tiden verkar de nästan aldrig fastna i tullen heller. Citera
GustavF Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Tullen kanske inte tycker det är värt det när bokmomsen är så låg? Citera
Niclas Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Kör man med express (UPS) så går det ibland att få böcker t.om. från USA på mindrre än en vecka, det blir ändå ganska billigt. Citera
Christer T Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 1 till lite drygt 2 veckor tycker jag att det brukar ta.Jag har nu köpt några böcker på internetbokhandeln.se. Dom har haft konkurrenskraftiga priser på en del av dom böcker jag köpt senaste året.Fördel:Snabba leveranserSvensk leverantörBetalning mot fakturaNackdel:Inte konkurrenskraftiga priser på alla böcker. Citera
DSB Postat 23 augusti 2006 Författare Postat 23 augusti 2006 1 till lite drygt 2 veckor tycker jag att det brukar ta.Jag har nu köpt några böcker på internetbokhandeln.se. Dom har haft konkurrenskraftiga priser på en del av dom böcker jag köpt senaste året.Fördel:Snabba leveranserSvensk leverantörBetalning mot fakturaNackdel:Inte konkurrenskraftiga priser på alla böcker.Jag har köpt de flesta böcker av internetbokhandeln, men en del böcker har dom inte. Så den senaste boken av sprung har jag beställt av Amazon.com. Citera
Christer T Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Jag har köpt de flesta böcker av internetbokhandeln, men en del böcker har dom inte. Så den senaste boken av sprung har jag beställt av Amazon.com.Ja den blev jag också tvungen att ta från Amazon. Citera
Capote Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Ja den blev jag också tvungen att ta från Amazon. Vilken är den senaste? Citera
DSB Postat 23 augusti 2006 Författare Postat 23 augusti 2006 Den här:Det är just den jag har beställt, det är del tre i serien The reef Aquarium. Jag är lite otålig för den verkar väldigt intressant. Citera
stigigemla Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Jo, den är mycket bra men kanske mer en uppslagsbok än en bok man läser från pärm till pärm.Man skall inte heller underskatta alla länkar i referenslistan på slutet. Citera
DSB Postat 23 augusti 2006 Författare Postat 23 augusti 2006 Paketet kom till sverige 6,54 22 aug, så väntan är snart över Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.