Gå till innehåll

Pwss


Danne_b

Rekommenderade inlägg

Nej han har ingen butik, än... just nu består hans butik av hans vardagsrum och halva huset. Om man pratar med han så går det att komma förbi, jag har gjort det ett par gånger. Han håller till ett par kilometer utanför Vingåker, kårstad tror jag att det stod på skylten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Crille, du behöver inte gnälla! Har du inget av betydelse att skriva kan du lika gärna sk*** i att skriva överhuvudtaget. Det finns väl en anledning till att jag frågar det på forumet. Det är du väl gammal nog att förstå. Jag åker förbi vingåker imorgon och vill inte ringa honom på en söndag eller måndag morgon och störa...

Klubbson, tack så mycket. Då vet jag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har beställt lite grejer från pwss, ringde nyss och pratade med patrik om dom kunde skicka grejerna lite pronto då jag behövde dem snabbt. det var inga problem.

måste bara ge dem lite beröm, bra service och trevliga till tusen! :smiley20:

annat är det med den lokala djuraffären, där måste man tjata till sig grejerna och det tar i bästa fall 2-3 veckor för dem att ta hem det man vill ha.. om dom lyckas överhuvudtaget.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

annat är det med den lokala djuraffären, där måste man tjata till sig grejerna och det tar i bästa fall 2-3 veckor för dem att ta hem det man vill ha.. om dom lyckas överhuvudtaget.

Låter nästan som att du skulle bo i Örnsköldsvik. :död:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

faktum är att jag inte har riktigt samma enbart positiva erfarenheter av pwss, som vid mina två beställningar har tagit lite tid, varit svåra att få svar ifrån om hur det går med beställningen och blivit fel med betalningen. Dessutom har frakten för mig blivit i stort sett samma som från tyskland, som jag faktiskt numera föredrar om jag ska handla på webshops.

Men jag kan ju ha haft otur, de flest verkar väldigt positiva till pwss!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag oxå haft enbart positiva erfarenheter av PWSS. Inte minst för att dem har åkturer upp till Stockholm/Uppsala.

Såg liten tendens till prick för några månader sedan och behövde en ny UV-C, beställde från Suss kl 14 på en tisdag och hämtade ut paketet kl 11 på onsdag! Vad sägs om service (<24h)? Frakten var inte jättebillig (mest för att posten har sina priser), men snabbt gick det.

/Dusan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

faktum är att jag inte har riktigt samma enbart positiva erfarenheter av pwss, som vid mina två beställningar har tagit lite tid, varit svåra att få svar ifrån om hur det går med beställningen och blivit fel med betalningen. Dessutom har frakten för mig blivit i stort sett samma som från tyskland, som jag faktiskt numera föredrar om jag ska handla på webshops.

Men jag kan ju ha haft otur, de flest verkar väldigt positiva till pwss!

finns ju alltid någon som har otur, för om något kan strula så kommer det garanterat göra det för eller senare.

själv föredrar jag svenska handlare då det är lätt att bara slå en signal och få lite info om det man undrar. går väl att ringa till tyskland också, men om man som jag inte behärskar språket kanske det är lite värre. men det där engelska språket kanske funkar i tyskland också... ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Crille, du behöver inte gnälla! Har du inget av betydelse att skriva kan du lika gärna sk*** i att skriva överhuvudtaget. Det finns väl en anledning till att jag frågar det på forumet. Det är du väl gammal nog att förstå. Jag åker förbi vingåker imorgon och vill inte ringa honom på en söndag eller måndag morgon och störa...

Klubbson, tack så mycket. Då vet jag.

sorry om du tog åt dig

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...