diskustok Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 hejsan undrar om ni vet om det finns någon webshop somkan skicka till sverige som har lifegard moduls även heter dom rainbowhoppas ni kan hjälpa mig för hittar ingen i europa hitta bara amerikanska.mvh lars Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 Du kan kolla med AquaCare Sweden vilka butiker de säljer till i Sverige, Då slipper du skicka efter utanför Sverige. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 kolla med marinakvariet i Gbg, han har nog såna på lager Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
diskustok Postat 3 september 2006 Författare Dela Postat 3 september 2006 kollade i aqua care men hittade bara korallfisken tydligen svårt och hitta allt hehe ska kolla med marinakvariet i gbg hos bengt och höra med han Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 hejsan undrar om ni vet om det finns någon webshop somkan skicka till sverige som har lifegard moduls även heter dom rainbowhoppas ni kan hjälpa mig för hittar ingen i europa hitta bara amerikanska.mvh larsKärt barn har många namn.De heter nu mer http://www.pentairaquatics.com/products/aquarium_products.htmlDå AquaCare Sweden är återförsäljare för detta märke så är det bara för vilken affär som helst att ringa till ACS och höra vad som kan få tag på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 kollade i aqua care men hittade bara korallfisken tydligen svårt och hitta allt hehe ska kolla med marinakvariet i gbg hos bengt och höra med hanKorallfisken här i Linköping säljer Lifegardprylar. Jag har köpt mina UV där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.