Draedon Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Laddade hem detta program på lunchen och började leka. Riktigt skoj, fast man är ju rätt kass när man bara använt det 1 timme Har vi några här på guiden som är vassa på sketchup och kanske har lite tutorials i bagaget? bifogar en liten "ritning" på min 360l burk.. Citera
fiend Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Jag har ju byggt upp hela mitt kar och min lägenhet i 3D via Sketchup. Är långt ifrån någon expert, men det går hyffsat fort nu att göra nåt =)Mvh Fredrik Citera
Ahab Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Det är ett riktigt bra program. Med hjälp av det sålde jag in idéen med mitt fristående 300 liters hos flickvännen Citera
diskustok Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 en fråga var hittar ni denna programmet blir sugen på kunna använda den till min nya projekt hehe Citera
Nizztos Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Har inte google denna som freeware numera?http://www.sketchup.com/ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.