ramq Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 kolla nån butik som säljer dammtillbehör,dom brukar ha svart veckad slang i olika dim. svart slang tål uv bättre plus att man slipper algerMenar du sån här slang? Citera
thomas5547 Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Biltema kallas ju inte för inget, för FELtema Citera
ramq Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Biltema kallas ju inte för inget, för FELtemaJotack, bromsklossar till en BMW E36 ville naturligtvis inte passa pga några millimeters fabrikationsfel. Bläh. Citera
Illustratören Postat 4 oktober 2006 Författare Postat 4 oktober 2006 Feltema, Skittema, lågbudget eller ej, huvudsaken är att material till saltvattensakvarier inte behöver kosta en förmögenhet. Citera
stigigemla Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Jag använder mycket tryckluftslang som monteras på pumpar.Annars är jag förtjust i Svart PE bvattningslang där det finns ett stort urval i bevattningsindustrin. PVC använder jag bara där jag behöver limma krökar eller göra specialkopplingar. Citera
Guest ernie Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 ramq exact den slangen,använder jag själv Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.