morphriz Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Nånn som gjort den här?: http://www.reefkeeping.com/issues/2006-01/rhf/index.phpJag fick "Apprentice Reef Chemist". Ganska svårt, luriga amerikanska flervalsfrågor Citera
Draedon Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Jag blev "Novice Reef Chemist", och det stämmer ju rätt bra klurigt test.. speciellt när man inte är helt hemma på en del engelska termer. Citera
Dave Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Hm jag fick master reef chemist. Vinner man inget?? Ne bara jevlas, fick novis reef chemist... : ) Inga lätta frågor daamit!Dave Citera
GustavF Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 44 % - Apprentice Reef ChemistDet var riktigt lurigt. Citera
Klubbsson Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Mycket bra test!, jag blev själv novis, jag är ju urkass på kemi så det stämmer ju rätt bra. Citera
Lasse Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 HejJag får väl erkänna att jag bara klarade 66% - reef chemist.Jag får väl läsa på lite. Jag är inte riktigt överens med svaret på sista frågan - stämmer kanske i teorin men inte i praktiken tycker jag.MVH Lasse Citera
stigigemla Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Då klådde jag Lasse precis:67% (eller har jag avrundat uppåt?) Citera
Lasse Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Då klådde jag Lasse precis:67% (eller har jag avrundat uppåt?)Det var tydligen svårt - även för en kallenderbitare som du - av dig hade jag väntat mig att jag skulle bli rejält akterseglad.MVH Lasse Citera
stigigemla Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Det var ett par frågor jag skämdes för efteråt. Citera
morphriz Postat 2 oktober 2006 Författare Postat 2 oktober 2006 Hehe, säger du det. Jag torskade på den första... vet inte vart vettet tog vägen Citera
Lasse Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Hehe,säger du det. Jag torskade på den första... vet inte vart vettet tog vägen Hm - kan bara säga att du inte var ensam om det! Det j-aste är att Svärd hade klarat den utan problem!!!!MVH Lasse Citera
acuario Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 kikade på första frågan och det ska vara 2,6% för att göra det svårare så valde jag det Turkiska spåkvalet.hehe... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.