Rasmus Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Någon som vet vad detta är? Fotot är taget med mobil därför suddigt.Kanske någon kan se vad det är?Och om det är något skadligt? Citera
Rasmus Postat 4 oktober 2006 Författare Postat 4 oktober 2006 Och det är? Skadligt? Något som är bra att ha? Citera
Dallaman Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11352&highlight=sj%F6pungedit:är nog inte så farligt, men kan bli en heldel av dom. hade en del själv i sumpen förr.. Citera
Rasmus Postat 4 oktober 2006 Författare Postat 4 oktober 2006 Jo, jag läste det där med, men står inget om det är skadligt eller om det försvinner och kanske hur man får bort dom om man nu måste få bort dom.har säkert 20-30 st på en utav mina stenar.Mvh Citera
Lasse Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Jo, jag läste det där med, men står inget om det är skadligt eller om det försvinner och kanske hur man får bort dom om man nu måste få bort dom.har säkert 20-30 st på en utav mina stenar.MvhJag vet hur du får bort dem - skicka stenen till mig:ler: MVH Lasse Citera
Rasmus Postat 4 oktober 2006 Författare Postat 4 oktober 2006 Haha, nä jag måste ha min sten, skall köpa mina sista 20 kg om en vecka, tjoho!! Citera
Hultis Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 sjöpungar är väl små menlösa filtrerare som brukar gilla mörka platser.. men kan bli stora i antal. Citera
Rasmus Postat 4 oktober 2006 Författare Postat 4 oktober 2006 Men är det något som kommer försvinna av sig självt? Citera
Saxmark Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Säkerligen när du börjar belysa.. Har fullt av dem i min ytavrinning. Ser inga problem med dem eftersom de filtrerar vattnet.. Citera
Ricke Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Har oxå sjöpungar o har hört att de gör nytta genom filtrering, har en stor o massa små. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.