nelson Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Hejsan!Jag undrar om man kan ha koraller i en spann med cirkulation under ett par dagar.25liters spannTacksam för svar hls Nelson Citera
Capote Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Det viktigaste måste vara att de inte är för många per spann så att de kan ligga helt fria från varandra och inte bekämpar varandra kemiskt i den lilla vattenvolymen. Ph kan ju rasa lättare också om vattenvolymen är liten. Ju större balja du kan hitta och ju kortare tid dess bättre. Citera
JMAONE Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Lite lyse över spannen skadar ju inte heller Citera
Clownen Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Det är nog ingen fara. Sätt inte ner en mussla bara vilket jag gjorde. Inte många koraller som låg kvar där jag lagt dem och flera fick skador av detta eftersom de blev brända av andra koraller. Citera
nelson Postat 7 oktober 2006 Författare Postat 7 oktober 2006 Hejsan!Jag ska hitta på något ställ eller avdelare åt korallerna.Tack för hjälpen.Nelson Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.