Gå till innehåll

Död fisk i påsen


petrol

Rekommenderade inlägg

Ööö vilken besvikelse..

Frugan var och handlade en Drakfisk (miles) på en 15cm till mig.

Död i påsen när hon kom hem (firren var tydligen nymatad för det låg två små sötvattensfirrar i påsen). Inte nog med det.. Påsen med min nya anemon hade läckt..

Ett totalt irrelevant inlägg ville bara skriva av mig lite..

Jaja.. Får höra med affären i morgon vad vi ska göra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt Petter.. Lycka till med affären!

PS Kör du med min gamla ozonisator nu eller?

Hehe nä den brann upp.. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=8502&highlight=brann

Det tråkiga är att jag nu får sätta mig i bilen och köra 20 mil i morgon för att få tillbaka pengarna för fisken och anemonen (om nu inte affären strular men det tror jag inte).

Jag skulle röja för att slå ut en vägg så jag kan sätta in en ny dörr till akvarierummet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man skall dock aldrig mata fiskar innan transport. Vad var det för affär som packar så dåligt?

om man kollar på geografin så finns det ett par troliga affärer i "närområdet" och sen kan man bilda sin egen teori, det brukar ju inte va så populärt att nämna affärens namn i samband med negativa upplevelser.

Förutsatt att det va en affär som inte var allt för långt bort och fisken inte var bokad att hämtas den dagen så kan man ju inte klandra affären för att dom hade matat draken.....men alltid trist när sånt här händer...man ska nog ge fan i akvaristiken på fredagen den 13.

Mvh Michael

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...