adddo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Härliga bilder, skön lösning o få ner allt i källaren så man kan njuta av ett ljudlöst rev!Kul med lite norrmän här på guiden!
ppihlstrom Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 he he, jag bor på andra våningen, o lägenheten under är tom... kanske skulle kolla med hyresvärden om jag kan använda den för min sump mm Snyggt kar du har Tommy, o en kul lösning med allt i källaren - hur går det med hästarna då? Kommer de senare, eller har du gett upp den tanken?
Troph Postat 14 januari 2007 Författare Postat 14 januari 2007 Jeg bor jo i Østfold, ikke så langt unna grensen så jeg er nesten litt svensk:ler:At det er Trøndere her er jo noe rart da, men hyggelig:)Hestene kommer senere, men det blir en litt annen løsning.. Pengene jeg hadde tenkt å bruke på sjøhest akvariet forsvant når vi bestemmte oss for å flytte sumpen.....Ellers vil jeg takke for alle hyggelige kommentarer!Mvh Tommy
andreassofus Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 vart i östfold bor du?bor du nära töcksfors kanske?
wrang Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Rören ner från karet går de ner i ett annat rum och sedan in till sumprummet!?Hur upplever du det hela med flödet ner till sumpen flyter det på bra eller bubblar det en massa nere vid sumpenHur tycker du att din AquaTronica funkar
Troph Postat 14 januari 2007 Författare Postat 14 januari 2007 vart i östfold bor du?bor du nära töcksfors kanske? Bor 45 minutter unna töcksfors....
Troph Postat 14 januari 2007 Författare Postat 14 januari 2007 Rören ner från karet går de ner i ett annat rum och sedan in till sumprummet!?Hur upplever du det hela med flödet ner till sumpen flyter det på bra eller bubblar det en massa nere vid sumpenHur tycker du att din AquaTronica funkarStemmer det Wrang.. Det fungerer veldig bra, men kjører bare ca 2000L/T. Prøvde med 4000L/T men da ble det mye bobler og lyd i sumpen med 40mm rør.
Sillen Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Har följt tråden och tycker den är intressant. Hur stor höjdskillnad är det mellan pumpen och akvariet och vad har du för returpump?
Troph Postat 14 januari 2007 Författare Postat 14 januari 2007 Det er 3m høydeforskjell, og bruker en Red Dragon 6500 som returpumpe
Rekommenderade inlägg