ramq Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Ja ni med (uppvuxna) barn borde väl veta att ett barn i genomsnitt kostar 1.000.000 sek från födelse till åldern 18 år, enligt statistik. Och det fick vi reda på EFTER vår dotter föddes! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 26 oktober 2006 Författare Dela Postat 26 oktober 2006 min dotter kommer kosta mer än så... men det är nog mer mitt fel som skämmer bort henne så mycket.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 :- tja, det blir ju svårt att stämma någon för undanhållande av information och falsk marknadsföring Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 26 oktober 2006 Författare Dela Postat 26 oktober 2006 ja man kan ju inte stämma leverantören eller tillverkare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 å andra sidan så är det min bästa investering hittills (och förmodligen det enda vettiga jag nånsin åstadkommit:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 å andra sidan så är det min bästa investering hittills (och förmodligen det enda vettiga jag nånsin åstadkommit:-)Förutom vattendammsugare då förmodar jag...MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.