Tedb Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Ni som var med på rundturen den 5 November såg säkert min dotter Bianca 10år springa omkring och ta bilder. Här är ett utplock.Ett gäng blötlagda akvaristfötter.vattnets vägOrmet kruper.Timmygbg´s mandomsprov.Lasses svartbyggda båtstuga/gäststuga.JawsÄlskling du simmar ur bild !!Mary had a little daughter. Held her twenty minutes under water. Not because she had troubbles. JUST TO SEE THE CRAZY BUBBLES!!SSSSSSSSSSSSSSnakeReef ala ErikEn fin fjärilRegnskogEtt vackert trädOsmosenTack Lasse för en Jättefin och informativ rundtur. Jag kan varmt rekommendera alla som inte tidigare besökt Universeum att se på detta otroliga bygge.Tedb Citera
Shark Of Sweden Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Ja det va himla intressant! Jag skulle gärna gå en gång till ju:-) Eftersom jag e ny på saltvatten så behöver jag all info jag kan få:-) Citera
Shark Of Sweden Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 hahaha såg texten under bilden nu! Så du smygfotograferade mig!:-) Fyyy kunde du inte tagit en bättre bild?? hahaha Citera
Tedb Postat 4 november 2006 Författare Postat 4 november 2006 Ja hon e duktig på å fota min lilla bianca. Citera
Shark Of Sweden Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 hahaha jag kommer för alltid bli retad som Killen som e rädd för hajjar!:-)Skall snart byta nick här:-) Citera
thomas5547 Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Timmy, och jag för killen som inte kan hålla reda på löenord och loginnamn.. =)) ha ha Citera
Shark Of Sweden Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Så nu har jag bytt Nick! Från Timmygbg till Shark Of Swedenheheheh tyckte det passa mig fint:-) Citera
wrang Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Så nu har jag bytt Nick! Från Timmygbg till Shark Of Swedenheheheh tyckte det passa mig fint:-)Tycker du inte att det vart bättre och frågat mig först om detta så hadde jag fixat detta!!??/Moderator & Admin Citera
Shark Of Sweden Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Förlåt wrang! *skäms*Men har velat ändra länge till det och du va inte inloggad igår !Går det att fixa ändå? har ju kvar Timmygbg åxå! Citera
Lasse Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 TedJag läste inte bildtexterna förrän nu. Såg att du hade min favoritvideo - alla kattegorier med "Älskling - du simmar ut ur bild". Härligt att en ungdom:ler: som du har med en syftning på en film som kanske sändes för 20 år sedan!MVH Lasse Citera
Shark Of Sweden Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Inga bilder på dina Nano Lasse??:-) Citera
Lasse Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Inga bilder på dina Nano Lasse??:-)Senaste finns i tråden https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=13629MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.