Gå till innehåll

Nästa gång jag beställer nytt kar


adddo

Rekommenderade inlägg

Ted får ursäkta men acrylkar är otroligt lättrepade och är inget jag skulle vilja ha faktiskt. Jag har sett acrylakvarium med hemska repor faktisktoch då menar jag inte bara stora utan alla dessa små smårepor som mattar ner.

Jo det är sant, men det är som jag förstått det inte helt svårt att putsa bort eventuella repor på akrylkar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted får ursäkta men acrylkar är otroligt lättrepade och är inget jag skulle vilja ha faktiskt. Jag har sett acrylakvarium med hemska repor faktisktoch då menar jag inte bara stora utan alla dessa små smårepor som mattar ner.

Svärd du får också ursäkta men den största repan jag någonsin sett i ett kar igång sitter i framrutan på ditt kar.

Alla acrylkar från schuran levereras med ett kit som gör att man kan ta bort repor undervatten. Jag har testat de funka fint. Jag borde använda det lite mer för som svärd säger så blir de lätt repor men dom e lätta att ta bort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Svärd du får också ursäkta men den största repan jag någonsin sett i ett kar igång sitter i framrutan på ditt kar.

Alla acrylkar från schuran levereras med ett kit som gör att man kan ta bort repor undervatten. Jag har testat de funka fint. Jag borde använda det lite mer för som svärd säger så blir de lätt repor men dom e lätta att ta bort.

Nu var det inte Teds akvarium jag hänvisade till men visst jag har en repa i framrutan till vänster på 828l karet gjord av akvarietillverkaren och inte upptäckt förän sten och vatten var i karet så jag fick lära mig leva med den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...