rickard81 Postat 10 november 2006 Författare Dela Postat 10 november 2006 hela armaturen är 21cm hög varav reflektorn är 12, lampan sitter ca 5cm från relfektorns nederkant. trust me, jag har en ny tumstock... ;)quote]Tack för den infon då skulle jag kunna få den 30cm från ytan skulle ju bli perfekt. Jag har ju en arcadia nu men reflektorn är kanske bara 15*10cm lite skillnad mot denna armatur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 jag hoppas det är samma mått på din armatur som min, dom tillverkas ju trots allt i norge Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 10 november 2006 Författare Dela Postat 10 november 2006 jag hoppas det är samma mått på din armatur som min, dom tillverkas ju trots allt i norge Hehe nä man vet ju alltid. Har en som ska åka och mäta dom bara han får tummen ur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Det verkar som jag har fått tag på dessa norge-armaturer också... 2st från JR. =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Det verkar som jag har fått tag på dessa norge-armaturer också... 2st från JR. =)fanns dom kvar fortfarande alltså? verkar var många som köpt norgearmaturer där, eller så har alla köpt samma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Jadu, han hade 4st som han erbjöd mig klumpsumma på, men då jag inte har behov av med än 2st så lät jag dom andra två gå till vem-det-nu-var som skulle dit nu i Fredags och handla några.Verkar som många är nöjda med dom så man kanske skulle ha passat på... Men samtidigt kändes det inte rätt mot en fellow SVG:are =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 11 november 2006 Författare Dela Postat 11 november 2006 Jag har inte köpt nån än för han som skulle köpa dom åt mig kom aldrig iväg . Men men får ringa Jr på måndag och höra om de finns några kvar.Så de var väl tur att Ramq bara köpte två iaf . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Jag har en Norgearmatur över. Med 250w 10 000K Coralvue. Lampan har gått två månader ungefär. Ge mig ett bud om du får problem med JR- lampan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.