Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
hela armaturen är 21cm hög varav reflektorn är 12, lampan sitter ca 5cm från relfektorns nederkant. trust me, jag har en ny tumstock... ;)quote]

Tack för den infon då skulle jag kunna få den 30cm från ytan skulle ju bli perfekt.

Jag har ju en arcadia nu men reflektorn är kanske bara 15*10cm lite skillnad mot denna armatur.

Postat
jag hoppas det är samma mått på din armatur som min, dom tillverkas ju trots allt i norge ;)

Hehe nä man vet ju alltid. Har en som ska åka och mäta dom bara han får tummen ur.

Postat
Det verkar som jag har fått tag på dessa norge-armaturer också... 2st från JR. =)

fanns dom kvar fortfarande alltså? verkar var många som köpt norgearmaturer där, eller så har alla köpt samma :P

Postat

Jadu, han hade 4st som han erbjöd mig klumpsumma på, men då jag inte har behov av med än 2st så lät jag dom andra två gå till vem-det-nu-var som skulle dit nu i Fredags och handla några.

Verkar som många är nöjda med dom så man kanske skulle ha passat på... Men samtidigt kändes det inte rätt mot en fellow SVG:are =)

Postat

Jag har inte köpt nån än för han som skulle köpa dom åt mig kom aldrig iväg :sur: .

Men men får ringa Jr på måndag och höra om de finns några kvar.

Så de var väl tur att Ramq bara köpte två iaf :ler: .

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...