adddo Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=747605 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 jasså.. det är därför jag välter koraller, går runt med termometrar på ryggen osv... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Det finns andra likheter också - inneslutna och med taggarna utåt......Gäller tack o lov sällan saltakvarister, eller hur? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Häftigt. Människan är ju också känd för at totalt skövla hela områden de lever i på allt som går att äta, samt lämna förödelse bakom sig, så det finns fler likheter än det protein de talar om tycker jag.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Det finns andra likheter också - inneslutna och med taggarna utåt...... Gäller tack o lov sällan saltakvarister, eller hur?(Med lite lätt topic-drifting)Du har en poäng med det sista där.Jag måste helhjärtat säga att jag litar fullständigt på dom människor jag stiftat bekantskap med på SVG, t.ex. vid betalning för utannonserade varor och sånt. Inget tramsande med postförskott eller annat kraffs, jag betalar in och den andre skickar, plain and simple.Är jag för naiv?Sedan har jag träffat ett antal SVG:are IRL och det har alltid varit en positiv upplevelse. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.