Gå till innehåll

var kan man få tag i PVC?


visionary

Rekommenderade inlägg

ok fel av mig.

men det ska inte kosta mer än vad karet gör

då är det kanske tyska webbshoppar som gäller om man ska ha det billigaste i pvc väg.. själv har jag inte gjort det men dom har det säger att det är billigare, smakar det så kostar det tyvärr i regel oxå :smiley13:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

OMG vilka priser

har silvan eller K-rauta?

Inte för att vara tråkig eller så men har du en budget på vad saker och ting kommer att ha kostat när du är klar. Det mesta i denna hobbyn kostar skjortan. Om man inte hittar det begagnat eller så.

Daniel.

Ps. Det är värt pengarna när det är klart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara tråkig eller så men har du en budget på vad saker och ting kommer att ha kostat när du är klar. Det mesta i denna hobbyn kostar skjortan. Om man inte hittar det begagnat eller så.

Daniel.

Ps. Det är värt pengarna när det är klart.

500-900 kr för en ventil låter väldigt mcket, annars vet jag vad det är för priser i den här hobbyn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

En 20mm kran kostar ju inte mer än 80:- på tyska webshopar. Michael mrutzek är mycket bra att beställa ifrån. Jag gjorde en beställning på lite PVC. en halvtimme efter beställning fick jag ett mail att grejorna hade skickats iväg, snabbare har jag aldrig varit med om.

http://www.shop-meeresaquaristik.de/index.php?cat=c96_PVC.html

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...