Gå till innehåll

vad rekomenderar ni för butik???


krickolina74

Rekommenderade inlägg

JR e bra för att det går att få råd av Leif och han ger svar på det han kan. Och det han kanske inte kan så försöker han inte hitta på nåt utan svarar - vet inte om det..Det tycker jag e bra. Sen så e det så att dom tar hem mycket nya saker hela tiden och ut ökar sitt utbud hela tiden. DET GILLAR JAG. Sen att jag även handlar på A-lagret gör jag för att jag även gillar dom också.Men tyvärr så satsar dom inte alls så hårt på saltvatten som jag hade önskat. Jag har nog varit idom flesta affärer i sverige då jag har det jobb som jag har är att resa.¨Ta Zoogiganten i Malmö- Det e en kille som satsar.. Och det e Kul. Därför så hoppas jag att om Christer på A-lagret får sina drömmar och ideer igenom så kommer vi att få en till jättebra butik i stockholm i framtiden kan jag lova..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en liten fråga

Har alla ni som säger att en eller annan affär är bäst besökt alla affärer i Sverige? Så ni kan göra en rättvis bedömning? Det är jättesnällt för den affären ni berömmer med j-t orättvist mot de affärer som ni indirekt dömmer ut osedda.

Edit. Såg senare att det var frågan om affärer i Stockholm så mitt inlägg är inte helt riktigt. Låter det dock stå kvar för att visa vad jag tycker om beteckningar som "bäst i"

MVH Lasse

Förstår inte hur du menar? om man bara har tid att åka till en affär och dom som bor på orten rekommenderar en affär så innebär väl inte det att man dömt ut alla andra? affären A kanske får 9 i betyg och affären B 8. Är då B utdömd?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Därför så hoppas jag att om Christer på A-lagret får sina drömmar och ideer igenom så kommer vi att en till jättebra butik i stockholm i framtiden kan jag lova..

Här har jag tydligen missat något gällande Akvarielagret...

Stefan, vad är det för planer du hört av Christer?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte hur du menar? om man bara har tid att åka till en affär och dom som bor på orten rekommenderar en affär så innebär väl inte det att man dömt ut alla andra? affären A kanske får 9 i betyg och affären B 8. Är då B utdömd?

Om man bara skriver att den och den är bäst så blir nog effekten den att man i läsarnas ögon dömmer ut de andra (så reagerar jag i alla fall). Om man däremot bedömmer de olika affärerna med typ 9 och 8:or så blir det nog en mer rättvist sätt att framföra sin åsikt

Här har jag tydligen missat något gällande Akvarielagret...

Stefan, vad är det för planer du hört av Christer?

Misstänkte det... Jag ska nog in och bolla lite med Pirayan.. Gammal stammkund som man är ;)

Som gammal stamkund Jonas borde väl du veta att den dagen Christer inte har några vansinniga idéer och planer så ligger han troligtvis i träfracken:ler:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bara skriver att den och den är bäst så blir nog effekten den att man i läsarnas ögon dömmer ut de andra (så reagerar jag i alla fall). Om man däremot bedömmer de olika affärerna med typ 9 och 8:or så blir det nog en mer rättvist sätt att framföra sin åsikt

MVH Lasse

Ja jo vissa människor ser ju bara svart och vit men för det kan du ju inte utgå från att alla gör det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bara skriver att den och den är bäst så blir nog effekten den att man i läsarnas ögon dömmer ut de andra (så reagerar jag i alla fall). Om man däremot bedömmer de olika affärerna med typ 9 och 8:or så blir det nog en mer rättvist sätt att framföra sin åsikt

Som gammal stamkund Jonas borde väl du veta att den dagen Christer inte har några vansinniga idéer och planer så ligger han troligtvis i träfracken:ler:

MVH Lasse

Lasse det stämmer ganska så bra om Christer. Men det e ganska så kul för han e ju inte den som bangar om han har fått för sig nåt som han vill göra..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, jag har känt honom sen han var en finnig, uppkäftig och outhärdlig tonårig Stockholmare som gjorde ciklidstämmorna till en helt oförutsägbar tillställning. Numera är han väl bara en uppkäftig Stockholmare och nu sedan jag flyttat från Trosa så inskränker sig våra kontakter till ett årligt gemensamt sommarbesök på Universeum och en gemensam dag i Strömstad. Och han har aldrig bangat för något - inte ens med att på tre man slita upp ett 720 till översta våningen på en av stenfastigheterna i närheten av Norra Bantorget (fast då svor han lite får man väl erkänna)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...