Gå till innehåll

vad rekomenderar ni för butik???


krickolina74

Rekommenderade inlägg

Hej!

Håller på och startar ett s.v akv. och tänkte köpa lite grejor.

Är i stockholm i morgon lördag och tänkte besöka en s.v butik men har bara tid att åka till en (vi är ju flera ) och nu undrar jag vilken rekomenderar ni?, den i södertälje eller den i bromma? eller ngn annan./ Christine

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Håller på och startar ett s.v akv. och tänkte köpa lite grejor.

Är i stockholm i morgon lördag och tänkte besöka en s.v butik men har bara tid att åka till en (vi är ju flera ) och nu undrar jag vilken rekomenderar ni?, den i södertälje eller den i bromma? eller ngn annan./ Christine

Ojdå! Missade den sista biten (dvs "eller någon annan") när jag skrev mitt förra inlägg. Då säger jag också JR =)

Men på andra plats kommer Korallrevet.

Mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en liten fråga

Har alla ni som säger att en eller annan affär är bäst besökt alla affärer i Sverige? Så ni kan göra en rättvis bedömning? Det är jättesnällt för den affären ni berömmer med j-t orättvist mot de affärer som ni indirekt dömmer ut osedda.

Edit. Såg senare att det var frågan om affärer i Stockholm så mitt inlägg är inte helt riktigt. Låter det dock stå kvar för att visa vad jag tycker om beteckningar som "bäst i"

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst Lasse jag håller med dig. Man kan inte säga att den ena affären är bättre än den andra när man inte har besökt alla! Just nu vet jag inte om det är någon i Sthlms trakten som är bättre än den andra eftersom det verka råda torka i området!

Men annars så kan jag säga att i Sthlms trakten så är JR som är i särklass den bästa saltaffären både till utbud och service!

Enligt min åsikt.

//Victoria

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har besökt alla i Sthlm och där är JR bäst med Korallrevet på andra plats. Har även besökt Marinakvariet, Ciklidleken och Zoogiganten och JR är fortfarande bäst :) Därmed inte sagt att flera av de andra butikerna inte är bra.

Det var varudeklaration det:smiley20: Men jag tror du fattar vad jag är ute efter. Det blir alltid subjektiva bedömningar och även affärer har bra eller dåliga dagar både vad gäller kundbemötande och lagerhållning.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom är det ju så att en affär som är bäst för en person inte alls behöver vara lika bra för en annan. Jag handlar till exempel gärna på Herkules Zoo i Göteborg där jag verkligen trivs med personalen men jag har läst motsatsen här. När jag är i Linköping vet jag vem jag vill prata med och vem jag nästan undviker. Jag skulle tro att det finns andra som har motsatt åsikt beträffande personalen där. Nu tog jag affärer i Göteborg och Linköping som exempel för att bredda diskussionen litet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Storleken på butik är en sak utbudet en annan, själv hittar jag mitt godis på Marinakvariet. Men pärlor finns att finna på de flesta ställen ibland. Letar man efter acropora eller montipora just nu i Sverige så vågar jag påstå att Kråketorpsgatan står de flesta ögonstenarna just nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...