Gå till innehåll

Tack!


Sillen

Rekommenderade inlägg

Jag vill på detta sätt visa att jag är tacksam till er som lägger ner tid på att hålla detta forum igång. Det finns massor av folk som berörs av detta. Allt från de som ställer frågor till de som bara ger possitiv eller negativ kritik. Jag är mycket tacksam för de som seriöst försöker hjälpa andra att komma framåt inom hobbyn.

Nu över till de jag vill peka ut som hjältar! Admin och moderatorerna. Heros!!!!! Ni fortsätter oavsett om folk ger er en massa skit och är avis för att de tror ni blir rika på medlemsavgifterna! Ni är en stor del av de som gör det möjligt att ha min hobby! -respekt TACK! -respekt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack själv! Men det är inte Moderatorerna eller Admin som gör att forumet lever, utan det är Ni medlemmar, utan Er skulle det ju inte vara ett skvatt! Men jag talar nog för alla mina kollegor och inte allra minst Wrang, när jag säger att det verkligen värmer när man får höra något så här positivt! Tack!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack det värmer oerhört att höra detta. -respekt

Har vart en otrolig jobbig period/höst för mig men får även tacka mina moderatorer för stödet.

Nu i februari 2007 så har denna sida vart igång i 5år har vart en rolig tid och hoppas att ni medlemar skall fortsätta med era inlägg och tankar

Tack själva för erat intresse för sidan

mvh

Christian Wrang Admin för Saltvattensguiden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill på detta sätt visa att jag är tacksam till er som lägger ner tid på att hålla detta forum igång. Det finns massor av folk som berörs av detta. Allt från de som ställer frågor till de som bara ger possitiv eller negativ kritik. Jag är mycket tacksam för de som seriöst försöker hjälpa andra att komma framåt inom hobbyn.

Nu över till de jag vill peka ut som hjältar! Admin och moderatorerna. Heros!!!!! Ni fortsätter oavsett om folk ger er en massa skit och är avis för att de tror ni blir rika på medlemsavgifterna! Ni är en stor del av de som gör det möjligt att ha min hobby! -respekt TACK! -respekt

Jag håller med till fullo!!!

Hade antagligen inte ens haft mitt kar om det inte vore för SG

Keep up the great work m8s!! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med till fullo!!!

Hade antagligen inte ens haft mitt kar om det inte vore för SG

Keep up the great work m8s!! :)

Samma här.. hade det inte varit för SvG så hade det inte blivit salt för min del...

Startade ett kar, kraschade det.. hittade SvG, startade igen och nu går det skitbra :)

TACK! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har träffat så många trevliga människor genom SG och lärt mig mycket som för mig framåt i min hobby och jag gillar att tjata med folk med samma intressen att vi sen inte alltid har samma åsikter ibland är ju också berikande. Tack Christian att du håller igång detta forum. Du kan komma och hämta lite fraggar om du vill som en liten uppskattning från mig till dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...